4 Temmuz 2011 Pazartesi

Her gün bir adet oje, ruha iyi gelir :)

Bu blog olayına girme fikri de burdan çıktı zaten :)

İşe gelirken mutlaka bir sürü kozmetik mağazasının önünden geçiyorum. Ve illa ki bende olmayan, daha önce aman ben bunu sürmem diyerek almadığım, ama artık sürmesem de bulunsun diyerek yapıştığım ojeleri şimdi alıyorum :) Günde en az bir tane oje alıyorum sanırım :)

Blog fikri de burdan çıktı diyordum.

Aldığım ojelerin fotoğraflarını çekmek ve herkesle paylaşmak istiyorum aslında. Çünkü sadece kız arkadaşlarım değil, çok sevdiğim erkek arkadaşlarım da var ojelerime bayılan (Madonnaboy kisses).

Aslına bakarsanız tırnaklarım çok da bakımlı değildir. Hatta dengesiz beslenmem ve fazla kilolarım yüzünden sürekli kırılan ve kat kat ayrılan tırnaklarım var. İşte tam da bu noktada ojeler devreye giriyor :) Öyle güzel süsleme şansı veriyor ki size, o güzel görünümün altında ne olduğunu unutuyorsunuz.

Laf aramızda, ojeler aşk acısına da iyi geliyor kızlar benden söylemesi :)

Yarından itibaren bütün ojelerimi iş yerime taşıyorum ve tek tek fotoğraflayıp sizlerle paylaşıcam.

Umarım beğenirsiniz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder